Analysera rumskompisar

Hur ska man kunna bestämma sig för om man vill bo ihop med nån för sex månader framåt, efter att ha träffat dem i fem minuter?

Mina anteckningar säger:

Bethnal green 46: Skum 30-åring irländare gömd i ett av rummen med en blick som jag bara får av fulla fotballsfans på puben. I handduk utanför badrummet varje morgon också? Och så hade han en konstig joggingdress på sig. Och svettades.

Bethnal green igen: Otroligt tyst tjej som lagat så stark chiligryta att jag hostade mig genom hela visningen. Pojkvännen var liten och liknande Thom Yorke. Gott tecken?

Hoxton street 141a: De som bodde där var inte hemma. Inget vardagsrum, men om man blir inbjuden kan man få hänga i en av killarnas sovrum och kolla på tv.

Not my cup of tea


Kommentarer
Postat av: Patrik

Om pojkvännen liknade Thom Yorke är det väl inget snack om saken?
Tror att kumar och han hade kommit bra överrens. Han hade kunnat mima till Karma Police och Kunnie hade kunnat laga en god tikka masala. :)

2007-08-22 @ 23:33:16
URL: http://pudding.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0