Kryddor och glass


Resten av resan har gått fint. Vi kom till oslo och såg alla rika norskor med tuperat hår och knullrufs som bor i Majorstuen. Vi åt fina hamburgare och Simon förstod inte varför jag inte gillar Oslo. Tunnelbanan luktade sten och gav en massa flashbacks till en annorlunda tid. Jag kände mig nostalgisk och önskade att jag och Marianne bodde ihop igen. Försökte övertala henne att flytta till London men hon hävdar att det inte är hennes grej. Hon ska till Barca och ta bilder istället.


image38

Norska kryddor. Väldigt exotiskt och svart, liksom.

image39

Linné 2007. Lite Gnarls Barkley nästan.


image40

Viglandsparken i Oslo. Konst?

image41

Simon och jag springer in i en känd bloggare på Carib Kreol. Frågan är om den kände bloggaren fick klarhet i Kummies ursprung.

image42

Yay för Japanska trender på Malmöfestivalen!!

image43

Ytterligare en bild i Simons matsamling av arisk mat från skandinavien. Filip hävdar att Nogger hette Nigger på 30-talet.

Kommentarer
Postat av: Filip

Japp, det stämmer.

2007-08-19 @ 01:35:10
Postat av: Patrik

Men Cum-ar var väldigt söt i alla fall. Du kan hälsa honom det. :)

2007-08-19 @ 21:12:25
URL: http://pudding.blogg.se
Postat av: AL

nogger är ju slang för.. ja du vet...

2007-09-21 @ 12:41:34
Postat av: Jocke

Ja vad ska man säga, paranoia...här har ni mer att kämpa för... http://www.humorsajten.com/bildspel4/images/189.jpg

2007-09-22 @ 10:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0