Tillbaka in i ekorrhjulet

London med fuktiga vindar och ensamma män är överallt igen.

Det är skitkallt här. Skåne är som ett varmt sommarminne redan.

Måste flytta ut innan den 16 September. Det är beundransvärt hur lite självdistans frånskilda män med stora lägenheter har här. Jag har sprungit över minst fem annonser från gumtree nu, med alldeles för billig hyra och alldeles för bra läge och bilder med sidenlakan och tomma sovrum och badkar med rosor i. En liten notis längst ner : You, non smoker, 20-25 young attractive girl, sociable who likes dinners, watching a film and going out to restaurants are very welcome to stay with me.

Fanns tillochmed en man i Camden som hyrde ut ett halvt penhouse till "Preferably eastern european, beautiful girl" för 1 pund i veckan.

Jag ska se en lägenhet imorgon och en ikväll. Jag har mest ringt till tanter. De kanske kommer att vilja se hem till gården tillsammans och laga kidney paj till mig. Vad som helst förutom romantiska middagar går bra.

Kommentarer
Postat av: Filip

Haha. Simon får hjälpa dig hitta det bästa möjliga!

2007-08-20 @ 21:37:36
Postat av: Patrik

Björns Vänner-låten heter "Staffanstorp". Är ledsen att jag aldrig introducerade dem för dig, men det var för ditt eget bästa. Idag är de splittrade (som man förutspådde) och jag gråter över dem dagligen.

2007-08-20 @ 22:34:46
URL: http://pudding.blogg.se
Postat av: Märtha

Hahaha fan vad jobbigt..hoppas det löser sig för dig snart!!

2007-08-21 @ 17:51:31
URL: http://biancas.blogg.se
Postat av: Ingrid

Jag förstår att du gråter, Patrik
Märtha: Tack tack, men sandfärgade människor i huvudet ska jag nog klara mig.

2007-08-22 @ 11:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0