Bitches and hoes...

...i ett lesbiskt paradis.

Igar foljde jag och Simon med min van Miguel och hans pojkvan till en gayklubb i Soho. Forst trodde jag att vi hade kommit till en vanlig hiphopklubb med massa sleaziga killar och epileptiskt dansande tjejer som gar ner pa alla fyra 'shakin their ass'... men sen sag jag att alla pimps med dizzee rascal-hoodies hade brost.

Jag och Simon fick nastan stryk av den kvinnliga dorrvakten nar hon kom pa oss med att roka inomhus. Da kom Miguel och raddade oss med en hand i vadret, laspandes "Honey, I know Effa - if It's between you and us you're out, LOVE!". Han nar mig till brostet. Han pojkvan ar engelsk och valdigt charmig. Vi fick stanna pa klubben, men mitt sushibegar jagade ut mig och Simon anda. 

Sushin har ar underbar. Och billig.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sushi är bara substitut för Er kranka själar som inte har möjlighet att få äta Glassbåtens sillamacka. Hur stor är chansen att man kan beställa en fried haring with brown bread i Soho? :)

2007-07-29 @ 03:34:57
URL: http://pudding.blogg.se
Postat av: Ingrid

Forsvinnande liten :(

2007-07-29 @ 16:51:53
Postat av: Anonym

Hej Ingrid, har kortet kommit fram ? / Kram från Pa & Anna på semster i fjällen..hemma på onsdag.

2007-07-29 @ 22:01:41
Postat av: Ingrid

Hej Pappa... det är poststrejk här så det har tyvärr inte kommit ännu... och nåt verkar fel hemma för filip har kolla tposten varje dag och nån kod har inte heller kommit :(
Hoppas ni har en skön semester så ses vi snart!

2007-07-30 @ 00:55:15
Postat av: Filip

haha...fan vilket kul inlägg...jag kan se Miguel framför mig!

2007-08-01 @ 14:11:45
Postat av: Ingrid

Han är underbar, enligt Simon är han "the emost camp person I've ever met"

2007-08-01 @ 16:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0