Pank i danskegröten

Jag har sju pund, en lunchlåda med couscous och en gratisbiljett till Amy Winehouse imorgonkväll.

Mitt kort har inte kommit på posten hit, och min kod har inte kommit fram till pappa.
Det gnäller ur in mun. Jag kommer inte ha råd att åka hem från spelningen och måste ge bort min biljett.

Danske bank suger. Jag tyckte det var kul att ha en bank som heter danske bank ändå tills jag insåg hur danska de verkligen är. Segare än stärkelsegröt. Jäkla danskar. Och varför måste London vara så sinnessjutk dyrt?

Ringde just och gnällgrät på mamma för att jag inte har råd att äta. Förlåt mamma.


Kommentarer
Postat av: Patrik

Tala inte illa om Danske Bank. De gav mig ett ganska matigt stipendium för min resa. ;)

2007-07-25 @ 01:23:09
URL: http://pudding.blogg.se
Postat av: Ingrid

De är säkert väldigt danska och kärvänliga. De kanske till och med bjuder en på pilsner då och då. Men snabba är de inte...

2007-07-25 @ 12:12:33
Postat av: Patrik

Ungefär lika snabba som "den fete danske supportern" som förstörde derbyfesten i Parken. Haha.

2007-07-25 @ 14:00:30
URL: http://pudding.blogg.se
Postat av: Ingrid

Ja iallafall precis lika hjälpsamma...

2007-07-25 @ 14:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0