Eurockéennes

Hej Hej.

Nu  åker jag snart til Eurockéennes med Greg.

Ska vara där tills måndag lunch, bo på hotell med honom och hans flickvän och ha gratis skjuts överallt, gratis flyg, gratis boende, gratis mat, dricka, festivalbiljetter...  Men jag är skittrött och har egentligen inte lust. Antar att det är vad som kallas stressmage. Eller stresshuvud.


image22


Men visst ser det fint ut, så det finsn ju schysta saker med att jobba som en stressad garnboll i London och bo i ett rum fyllt av mixerbord och gitarrpedaler. Igår fick jag migränmedicin av Alex gratis, det är väldigt pratiskt att bo ihop med en doktor. Han lyssnade till och med på mitt hjärta i sitt stetoskop för att jag tvingade honom. Han sa att det slog alladeles normalt och jag blev lite besviken.

Kommentarer
Postat av: Pa&Anna

Hej Ingrid, låter ju inte så dumt, stället du ska till ser fantastikt ut....
och att bo i ett rum fyllt med musik prylar låter ju inte så dumt..du kanske saknar gitarren, sån abstinens kan säkert ge migrän...

2007-06-30 @ 00:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0