Bilder från nya huset

image102

Jono är oskyldig och hoppar ofta fallskärm. Han har aldrig kallat någon för cunt, och han fnissar bara lite blygsamt åt gayporrbilder på jobbet.

image104

Aimeé är het och anledningen till att tre fjädedelar av kontoret kommer dyka upp på vår inflyttingsfest. Hon är den blekaste människan jag någonsin träffat och ser ut som en illustration ur i en irländsk folksaga. Hon pratar inte franska men lyssnar på väldigt hård musik.

image105

Första kvällen fungerade bara Aimeés lilla TV. Det såg ännu dummare ut i verligheten.


image107

Mitt vita klosterrum

image108


En soffa att bli kär i. Vi får plats alla tre i den utan att få en pinsam "kan jag verkligen ha mitt huvud här"-känsla.

Än sålänge har Homerton betett sig bra mot oss. Första kvällen vi kom var det ett slagsmål utanför vårt hus som hindrade oss från att gå in ett tag, men sålänge man håller sig på sin kant händer inget. Jag har en kompis i hooden. Han är tolv år och har en cykel. Han eskorterar mig längt vägen från bussen när vi ses. Ungdomarna som hoppat av skolan här är väldigt uttråkade.

Kommentarer
Postat av: Pa

Hej Ingrid, huset ser jättefint ut !
Ses i morgon kväll,
hämtar dig, tänk på att checka in i god tid.....security, security så ta av dig maskeradkläderna.../ Pa

2007-11-08 @ 21:51:10
Postat av: Pa

Hej Ingrid, huset ser jättefint ut !
Ses i morgon kväll,
hämtar dig, tänk på att checka in i god tid.....security, security så ta av dig maskeradkläderna.../ Pa

2007-11-08 @ 21:52:17
Postat av: Patrik

Det verkar awesome. Ni kanske kan adoptera en katt också? :)

2007-11-11 @ 10:45:06
URL: http://pudding.blogg.se
Postat av: Mubbet

Väskan jag gav dig ligger korrekt brevid sängen, skönt att veta :)

2007-11-11 @ 22:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0