Kontorsråttans återkomst

Nu tänker jag slita mig från det fantastiskt inspirerande projektet jag leder och jobbar övertid för tills klockan tio varje kväll för att skriva lite. Annars spenderar jag min tid med att överse ett projekt på den engelska fjortis-sidan Bebo och svarar dagligen på sju gånger trettio kommentarer liknande denna:

Avril Lavigne?!?!?! WTF ARE YOU DOING!
Ok so this isnt really for scene kids, but you all know what a scene kid looks like with hair extensions and shit yeh
well remember the good old days wen avril looked kinda punky
WHAT THE FUCK is she doing now, pink skull mini skirts and hair extenions dyed pink
GIRL STOP BEING SUCH A SCENE HOPPER
anybody agree?


Det här med att vara business analyst är slitsamt. Jag har inte lust att jobba så mycket övertid. Inte nu när vi har ett så fint hus.

Det var fint att vara hemma, träffade alla glada vänner som ni kan se på fotot under plus André som jag inte träffat på en evighet. Men det var sinnessjukt kallt må jag säga.

image113

Tillbaka i London är det varmare men mycket blötare. Tror jag börjar inse var de menar med att det regnar väldigt mycket här. Det häller ner på nätterna på mitt takfönster så det tar extra lång tid att sova fastän jag är utmattad och bara OMG LOL Green day is da bezt band in da would i mitt huvud.

Vi hade inflyttningsfest i helgen. Alla killar som är kära i Aimee kom plus några till. Eftersom vår bekantskapskrets mest består av datornördar blev det nintendoturnering på gamla supermario till klockan fem på morgonen och inte vidare mycket till houseparty. Eller jo, vår skotska bebo-utvecklare Duncan drack för mycket av kundsupport Russ' whiskeyklubbs-whiskey och spydde samt somnade i badkaret. Han stannade tills klockan fem dagen efter för att sitta i soffan med Aimee och titta på tv. Hon blir aldrig lämnad ifred.

Dagen efter följde jag Simon till stationen och tog de här bilderna på Homerton på vägen

image114
image115


image116

image117

image118

image119


Jag försökte övertyga Simon om att det är arbetarklassromantik men hans trångsysnta west end-hjärna kunde inte se det. Kanske har pizzabuden rätt när det vägrar åka ut hit på kvällarna.


Kommentarer
Postat av: Patrik

Du måste inse att jag kommer och hälsar på till våren!

2007-11-21 @ 04:48:59
URL: http://pudding.blogg.se
Postat av: Ingrid

Självklart du ska Patrik!!

2007-11-21 @ 11:22:24
Postat av: Mubbet

Kommer du ihåg när jag påstod att de silvriga kuberna i hamnen i Sbg var ihoptryckta bilar? (hela alltså)

2007-11-21 @ 19:10:47
Postat av: Ingrid

Ja, haha och jag undrade vart sätena isåfall tog vägen...

2007-11-21 @ 21:37:30
Postat av: Filip

Ingrid, Moffe fyller år idag (fredag). Ring o gratta ikväll eller imorgon (lördag).

/Filip

2007-11-23 @ 20:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0