Ny rank, nytt kaffe

image125

Idag flyttades jag från world team till business development. Och vi fick nytt kaffe, en espressomaskin. Tur att jag varit barista en gång i tiden och kan hjälpa till med att bränna allas mjölk.

Claire är i Moskva så jag kan koppla av i två dagar. Det är skönt.
Dasha ville själv åka dit och saknar moskva så mycket att hon sitter och spelar Dmitri Shostakovich hela dagen. Han är fantastisk och gör mig rädd för ryssen. Fast samtidigt vill jag liksom sätta på mig en pälsmössa och rita propagandakonst. (oroa dig inte Marianne, jag skojar bara)

Igår var jag hemma hos Matt för en förfest infor VICE's födelsedagsfest. Hans utsikt är så fin att hans inte känner sig hemma. När jag tog ett foto på det dök en ond ande upp över innerstan och jag förstod vad han menade. Ser ni också den?

image122

Kommentarer
Postat av: mubb

Jag kan inte läsa din blogg för att pappas nya dator har en "föräldrarblock" som inte tillåter farliga hemsidor som din! Nytt inlägg hade inte skadat!

2007-12-03 @ 21:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0