Gamla spöken

image73

Igår fick jag mail från ett gammalt spöke. Han hävdade att han hade haft en dröm om att jag flög till honom, och att vi blev vänner igen. Allt var himlen och underbart. Och nu när det är nio månader sen vi pratade är det väl på tiden att jag förlåter honom? Han flikade även in att han aldrig skulle glömma hur hans vän berättat för honom att jag ersatt sprit med sex! Vilken slampa jag blivit sen han dumpade mig.

Jo Heston, och det bästa för att lösa denna röra jag tydligen lever i måste ju vara att bli tillsammans med dig igen.

Det kändes skönt att det bara gjorde lite ont att radera det mailet. Sen kom Simon hem och det blev bättre.
Idag känns det nästan igenting alls. Nästan.

(varför klär man ut sina hundar till kkk?)

Kommentarer
Postat av: Patrik

Stuff + Mutts = awesome

2007-10-13 @ 17:54:18
URL: http://pudding.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0