Mitt nya hus del II (Homerton 4evahh)

Letade upp ett forum för min nya stadsdel, Homerton, på internet. De flesta presentationerna såg ut såhär:

JUSH WAITIN 4 DA RITE BOI 2 CUM ALONG SO I CAN HUBY DAT INIT BRUV IM ON SWINGERZ GET ME SO IF U WANNA HYPE ILL SHOW U LEVELZ 2MANY WASTE GAL HYPIN IM A BIG GYAL OUT ERE ((2 MANY BLACK BOIZ DEALIN WHITE N MIXED RACE GALZ DATS HOW I NO U AIN'T REAL NIGGAZ))

Och sen fanns det bilder:

image72

(personligen tycker jag att killen med luvan ser ut som nån från kidulthood. Eller gorillaz)

Kommentarer
Postat av: Mubb

Är det någon som faktiskt förstår vad där står?

2007-10-10 @ 12:22:22
Postat av: Patrik

Det verkar i alla fall inte som att du behöver oroa dig för svarta killar om jag förstod inlägget rätt. Ingen mixed race in da hood.

2007-10-10 @ 14:38:50
URL: http://pudding.blogg.se
Postat av: Mubbet

Andra killen från vänster är skrämmande lik en ung Kobra, ikke sant?

2007-10-11 @ 11:33:29
Postat av: Ingrid

Jag har ju aldrig fått någon bra bild av kobra, men om jag skulle gissa hur han se rut skulle jag nog gissa på att han liknar den killen.

2007-10-11 @ 15:07:56
Postat av: Filip

Alltså jag vet inte Mubbet, personligen tycker jag någon borde upplysa andra killen från vänster att East17-hypen slutade våren 1995...

2007-10-11 @ 20:44:29
URL: http://west8th.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0