Japanskt mode no. 2



Veckans Last.fm-lista med en härlig sjöman på! Eller kanske är en flygkapten. Hur som helst ser han käck ut.

Jag var just och kollade på en lägenhet i Whitechapel. Det var en trevlig lägenhet med en katt i. Synd att det står mellan mig och 30 andra att flytta in där. På Jack the rippers tid var det i Whitechapel han härjade. Puben som offrerna brukade hänga vid finns fortfarande kvar där, bland en drös med grönsaksförsäljare och stånd med saris och palestinasjalar. Har äntligen fixat kabel till min kamera så ska ta ett foto på den och lägga upp här ifall jag flyttar in. Så nu får ni där hemma också hålla tummarna för mig, ni kanske får lite tacky tourist action!

Imorse när jag kom till jobbet hängde det en kaninluva på min datorskärm. Kanna hade köpt den till mig i Tokyo, eftersom en hel hamsterkostym hade blivit för stor för hennes resväska. Jag har haft den på mig hela dan. Det är intressant vilka reaktioner jag får på den. Mina äldre chefer tycker att den är jätterolig och drar i mina öron när de går förbi. Kanna och Helen från kina suckar och säger att jag faktiskt passar i den, det är mina färger med rosa och vitt. Och Marco säger att jag ser mobbad ut.

Länge leve japanskt mode!

image51

Kommentarer
Postat av: Pa&Anna

Hej Ingrid, tack för alla intressanta inlägg på din blogg. Nyss hemkomna från Näset / Nömmen - härligt. Min email är lie paj därför hör du inget den vägen just nu ....kram pa & anna

2007-09-24 @ 18:23:09
Postat av: Pa&Anna

e-mailen funkar igen - tror jag....

2007-09-24 @ 22:39:46
Postat av: FIlip

haha cute

2007-09-25 @ 14:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0