Mubbet

image47

Nu blir jag snart skogstokig för om några timmar kommer Marianne hit och ska stanna i en vecka. På listan över saker vi ska göra står:

Gå på judespaning i mitt kvarter
Åka längst upp på de röda bussarna
Gå över den där bron som alla går till jobbet på
Shoppa på Primark
Shoppa på Portobello road market
Shoppa på TopShop
Åka till brighton och ligga på stenar och sola
Se min svenskakelev Matt spela med sitt band i Brighton
Gå på världens bästa gayklubb
Laga risotto
Prata sönder huvudet

Jag är alldeles till mig!

Har fortfarande ingen kabel till kameran men ska försöka skaffa det så att jag kan lägga upp bilder här sen.

Puss på er sålänge

Kommentarer
Postat av: Mubb

Mubbet ar har nu och ar lika till sig som du! Fast jag gommer mig lite pa detta internetcafet men det ar val lov? Min vaska ar saaa tung! Du glomde skriva en sak. Men det ar for pinsamt att saga, men det innehaller klanningar och langa sondagar pa soffa i Oslo..

2007-09-05 @ 18:04:03
Postat av: Ingrid

Just det ja, vi ska ju klä ut oss, åka till Hampstead heath och leka att vi är med i en jane austen film!

2007-09-05 @ 18:41:37
Postat av: filip

Ledsen att jag inte skrivit på länge. Men min "trevliga" rums"kompis" internet lade av, och först fyra och en halv dag senare ringer han Com Hems kundtjänst...hans motivering: Det är en principfråga att inte ringa kundtjänst. (???)
Jag trodde jag var slö...

2007-09-06 @ 10:08:25
Postat av: Ingrid

Princip?
Låter väldigt skumt...

2007-09-06 @ 12:51:24
Postat av: Filip

Jag sa ju att han var bakåtsträvande.
Och då menar jag som i Nymölla/Gualöv/snålhetsbaksträvanden...
Nämnde jag att han hade sömnproblem som han måste hitta
någon att skylla dem på??
Med tanke på att han e arbetslös e det komiskt att han pratar om "missade möten" och "måste vara utvilad" när det enda han gör från klockan 9.30 (när han går upp, är att slänga på tv:n tills det blir kväll)...

2007-09-06 @ 17:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0