Pugs




image48

Igår var jag hemma hos Ricky efter jobbet för att se England slå Ryssland ochSkottland underligt nog slå Frankrike borta.

Hela Rickys hus är fullt med Pugs. Jag vet inte vad rasen heter på svenska, men det är en mindre varaiant av en bulldog, och liknar faktiskt min gamla klassföreståndare ganska mycket. Det påminde lite om när gamla kvinnor bosätter sig med 20 katter, fast här är det en hel familj som är besatta i Pugs. Visserligen hade familljen bara en Pugt, men hon bor som en liten prinsessa i ett eget hus i vardagsrummet och är den enda jag aldrig hört Ricky kalla cunt. De har också medvetet sett till att alla möbler i vardagsrummet står längs väggen så att hon har stort lekutrymme där.

Bortsett från detta fanns där en toalettborste i form av en pug, portträtt på Ricky och deras gamla Pug, inramade födelsecertifikat, små broderade kuddar med pugs på, koppar med pugs, porslinspugs på hyllorna, inramade foton av pugs, och i köket hängde en kalder med pugs ovanpå de senaste kalendrarna från fem år tillbaka. Rickys mamma slänger aldrig någonting med en pug på.

När andra lämnar sina hundar till vänner eller hundgård, skaffar Rickys familj pass till sin pug. Suki har rest genom fem europeiska länder nu och är van vid flygplan.

Undrara om Patrik kommer vara sån med katter och saker när han blir stor.

Kommentarer
Postat av: Filip

Det löste sig precis med de äldre idioterna norr om Gbg. Fan va skööööönt. Michael, nu drar jag söderut. Och Ingrid du kan bara ta det lugnt o kolla på folks musiksmaker...

2007-09-13 @ 16:52:28
Postat av: Ingrid

Ahh, shit vad skönt! Jag var sjukt orolig där ett tag... vad sa de?

2007-09-13 @ 18:53:17
Postat av: Anonym

Förresten gör jag mer än vara surfar på folks musiksmaker! Jag jobbar jättehårt... ibland.

2007-09-13 @ 18:54:34
Postat av: Mubb

Jaha, skönt att man inte hann bli kär i Ricky.

2007-09-15 @ 17:53:24
Postat av: Patrik

Stuff + Pugs = Awesome? :)

2007-09-16 @ 15:29:34
URL: http://pudding.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0