Artiga engelsmän

Ibland får jag prestationsångest över vad jag ska skriva i mina mail till kontoret när jag sjukanmäler mig.

Anledningen - fick just detta mailet av en som försovit sig:

Dear Fine Sirs,

It will astonish you to hear that the reason for my tardiness is neither illness, nor a deficiency of the ear that has caused me to oversleep, but a bothersome sequence of inexplicable technological mayhems that has resulted in my alarm simply failing to sound altogether on this fateful morn. As you may quite imagine, this has irked me greatly.

Let us not allow this incident to besmirch my immaculate reputation for prompt and efficient arrival, nor sour the exceptional formalities of the day. All shall be put to rights in due course.

Apologetically yours,
xxxx

image129

Ikväll ska vi till Brighton för att fira en av Simons vänner och bo i Rickys sommarstuga. Ska bli trevligt fastän det är lite för kallt för attt bada.
Och Filip kommer hit om två veckor! Det ska också bli fantastiskt, jag och min svenskaelev Mattt ska åka till IKEA på måndag för att fixa städgrejer så att folk faktiskt kan komma och hälsa på och överleva alla bekterier i mitt hus.

Kommentarer
Postat av: Filip

Ett grymt brev.

2008-02-03 @ 14:41:32
Postat av: Filip

Du kanske visste att Sahara goes John Hiatt hemma i Sverige.

2008-02-03 @ 17:34:11
URL: http://www.youtube.com/watch?v=rs_YWSeNrsg
Postat av: Filip

Check out.

Postat av: andy

jag brukade köra magsjuka, det kan komma plötsligt och gå över på bara en dag!

2008-02-04 @ 21:06:36
URL: http://andreaiparis.blogspot.com
Postat av: Johanna.B

Ja den är en riktig glädjespridare men lite svårt har jag för den 90-tals utstyrsel han har dragit på sig. Jag kan dock fortfarande inte sluta lyssna på honom!

2008-02-07 @ 11:30:08
URL: http://www.johannabillingskog.se
Postat av: Mubb

Hej!

Det ar ratt varmt har. Och jag onskar at du hade varit med.

Jag behover hjalp dock! Jag kan inte logga in pa mit losenord nagonstans! Tank om nagon har hackat det!! Skulle du kunna prova om det gar fran din dator? (tog mig tva min at hitta fragetecknet, detta tangetbordet ar sjukt om nagot!)

Du kan val svara har for jag kommer inte in nagonstans... Hade ju varit kul at snacka med dig pa msn.

Puss

2008-02-15 @ 13:26:54
Postat av: James Wheare

I can't read your language!

2008-02-18 @ 10:11:20
URL: http://james.wheare.org/notes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0