Fler nyheter från hooden

Idag har vi firat på kontoret. Vi fick vara med på tv och dricka champagne eftersom vi lanserat en ny fantastiskt service. Vill ni veta mer om den kan ni se videon nedan:



Jag smög in på en bild i vår företagsblogg med dålig hållning och utan ansikte:

image128

Min mage har verkligen börjar växa. Det är smått skrämmande. Jag och SImon har spenderat de senaste helgerna med att fantisera om våra framtida barn och hur de kommer att se ut, men vi får hoppas att det bara är öl i magen på mig.

Aimee har tillkännagivit att hon ska flytta ut ur vårt hus så nu behöver vi hitta en ny rumskompis. Det är lite störigt, vår lilla trio fungerar ju redan så bra. Alla lika smutsiga och ingen vidare besvärad över att det ibland ligger pizza i varadgsrummet i över en vecka. Nu måste vi städa iordning för att få nån att vilja flytta in här. Fast det är fortfarande lika fint tycker jag.

Det andra mötet med bokklubben gick också bra, fast det är lite skrämmande att alla som är med i den har läst nån slags obskyr konst på St Martins (som i inledningen av Common People med Pulp "She came from Greece she had a thrist for knowledge, she studied sculpture at St. Martins college..."

Tills nästa vecka ska vi ha läst de första 200 sidorna i "Gravity's Rainbow" med Thomas Pynchon. Den är på 900 sidor och innehåller 400 olika karaktärer. Man hade nästan behövs vara arbetslös för att klara av det.

På tal om att inte vara arbetslös så har de just bestämt att jag ska bli vår nya projektansvariga. Det verkar skrämmande.

Puss på er där hemma sålänge.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Du håller ju på att ta över hela London!

2008-01-25 @ 01:06:02
URL: http://pudding.blogg.se
Postat av: Filip

Skitkul att se filmen, tyvärr hade jag inte tillgång till ljud. Men kul att se hur det ser ut inne på kontoret. Känner igen den siste killen också från tidigare.

Allt verkar ju gå grymt just nu vad jag förstår!

2008-01-26 @ 15:16:16
Postat av: Filip

Jamie Oliver-look-a-like (2:a från höger)

2008-02-03 @ 14:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0