Hemlig bokklubb

Jag har blvit inbjuden till en hemlig bokkklubb av Siobhan. Gästlistan att döma kommer det vara väldigt kulturigt och omnämnas en massa persiska författare jag aldrig har sett en rygg av (man pratar ju så när man är pretenetiös).

Hur som helst är gästerna diverse veganer och allergiska mot saker, och alla måste bringa med sig en bit mat eller dricka som passar följande kriterier:

The following are not allowed:
Meat (and fish if you were wondering)
Wheat/Gluten/ Oats
Dairy/ Eggs
Peanuts
Corn
Potatoes

Så nu sitter jag här och kliar mig huvuder och vet inte vad jag ska ta med mig. Förutom nån fantastisk och okänd författare som ingen hört talas om och bara MÅSTE läsa, en kultig film att se och idéer till nästa månads möte ska man ha nån fantastisk mat med sig. Jag letade febrilt genom vegankrubb.nu efter jakt på hjälplinor men tappade modet efter ett tag.

Nån som kan hjälpa mig?

Kommentarer
Postat av: mubb

Va? Vad ska du då ta med dig? En pinne??

2008-01-08 @ 19:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0