Londons nya idiotiska, feta, konservative borgmästare.



Ja, jag skäms för att jag inte röstade.

Kommentarer
Postat av: Filip

Han känner jag igen. Känd tory och brukade vara med i brittiska talkshows som motsvarigheten till "Snacka om Nyheter" etc. Dessutom har han varit inblandad i en hel del kvinnoaffärer.

2008-05-07 @ 22:12:55
Postat av: björn

han ramlade ju faktiskt! och vem fan vill inte vara inblandad i kvinnoaffärer?

2008-05-08 @ 00:16:10
Postat av: Ingrid

Jo han startade som komiker, och de flesta trodde fortfarande det var ett skämt att han skulle ställa upp i borgmästarvalet för ett år sen...

"Jag är inte rasist, mina barn är ju en fjärdedel indier"

"Ska man viga två män kan man lika gärna viga tre män, eller en man och en hund."

2008-05-08 @ 11:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0